Wie kent de koekjes van Crumbel niet? De iconische kleine wafeltjes, cakejes, speculoosjes die zo lekker zijn dat je na eentje nooit kan stoppen. Met een sterke strategie tilden we de naamsbekendheid en visibiliteit van Crumbel naar een hoger niveau
De distributie bij Crumbel, dat zat alvast goed. Maar toch werd bij de consument de naam Crumbel niet gelinkt aan de heerlijke koekjes en de transparante verpakking.
Er was geen duidelijke merkdefiniëring, de herkenbaarheid in het schap was beperkt en er was weinig communicatie richting de consument. Heel veel mensen dachten dan ook dat Crumbel een private label was.
Er was ook geen duidelijke hiërarchie in het uitgebreide koekjesgamma.
De basis:
Uitrol in verpakkingen
Met onze aangepaste verpakking die eruitspringt in het schap, waren we klaar om te gaan communiceren in 3 stappen.
What's next?
In 2025 gaan we verder op ons elan. De structuur en de basis zijn er, tijd om verder te gaan communiceren en zo de naamsbekendheid, rotatie en verkoop van Crumbel omhoog te krijgen.
Ook al zin om te proeven?